אחרי איום החרדים הודיע נתניהו: אין התנגדות לחוק המקוואות

    לאחר לחץ לא מתון של הנציגות החרדית שאיימה כאיש אחד 'נלך עד הסוף' הודיעו גורמים בלשכת נתניהו בלילה לח''כ גפני כי אין התנגדות לחוק
    איתי גדסי No Comments on אחרי איום החרדים הודיע נתניהו: אין התנגדות לחוק המקוואות

    בעוד הח"כים החרדים על ניסוח מוסכם לחוק, העבירה לשכת ראש הממשלה מסר תקיף: לא נעביר את החוק גם בנוסח המתוקן • בצהריים עזב גפני בזעם את ישיבת ועדת הפנים • אחרי איום תקיף לשכת נתניהו 'מתקפלת'

    אלקין, נתניהו, ליצמן, גפני, פרוש
    לאחר לחץ לא מתון של הנציגות החרדית שאיימה כאיש אחד 'נלך עד הסוף' הודיעו גורמים בלשכת נתניהו בלילה לח''כ גפני כי אין התנגדות לחוק
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם המשבר הבא של הממשלה הגיע דווקא מהצד שעמל לפשר עד לפני ימים אחדים בין מרכיביה? – בעוד בסיעות החרדיות מקדמים במרץ את חוק המקוואות, המיועד לעקוף את פסיקת בג"צ ולמנוע פרצה במקוואות הרבנות, הביע במשך היום ראש הממשלה התנגדות נחרצת להעברתו.

    מלשכת ראש הממשלה נמסר אחר הצהריים לנציגים החרדיים, כי ראש הממשלה יתנגד לחוק המקוואות גם במתכונתו החדשה, יהא הניסוח אשר יהא. מבחינת החרדים, מדובר בסדין אדום, ובעמדה לא צפויה, הגודעת את מאמצי ההסדר באיבם.

    לאחר לחץ לא מתון של הנציגות החרדית שאיימה כאיש אחד 'נלך עד הסוף' הודיעו גורמים בלשכת נתניהו בלילה לח"כ גפני כי אין התנגדות לחוק.

    קודם לכן, התנהל דיון בוועדת הפנים של הכנסת בנוגע לחוק המקוואות שהגיש ח"כ גפני וחברי הכנסת החרדים, במהלכו אמר נציג משרד המשפטים כי עמדת משרד המשפטים והיועץ המשפטי לממשלה היא שגם אם חוק המקוואות יאושר בכנסת, ישנה המלצה להקים מקווה מיוחד לרפורמים. בתגובה קם חבר הכנסת משה גפני ועזב את הישיבה בזעם.

    במהלך הדיון הסוער התנגדו ח"כ שולי מועלם ורחל עזריה לאשר את החוק שהוגש לוועדה, ובלחץ לשכת ראש הממשלה יצאו להתייעצות בלשכת יו"ר הועדה דודי אמסלם בניסיון להגיע להסכמות.



    0 תגובות